Orjinal Mesajı Yazan: BewarE
30 Ağustos Zafer bayramını sabitledik bunu sabitlemedik.Ne büyük ayp ettik biz ya!Şimdi bazıalrı ayaklanıp SCN'den büyük ayıp diye konu açar sabitlemek lazımdı.Tüh..
tüh..
Orjinal Mesajı Yazan: NuKe_15
Lennox bu tip dini milli bayram özel günler kandil v.s v.s heryerde kutlanır.Şurda 10 sayfa kadndil mesajı olsun ne olucak yılda 4-5 kandil war 10 sayfadan 50 sayfa 4 tanede milli bayram war 40 sayfada o etti 90 sayfa ki o kadar tutmaz bile..Daha anlıyışlı olman geretiğini düşünüyorum ayrıca hepinizin geçmiş kandilinde Mübarek olsun;)
+1
tüm MÜSLÜMANLAR'ın Geçmiş Kandili Mübarek Olsun..
Orjinal Mesajı Yazan: LENNOX
Arkadaslar yapmayin gene bos konu...
Burda zaten herkez herkezin kandili kutlayip gidecek ve herkez kutlamaya kalkarsa 100'lerce sayfa olur, lutfen birakin artik bu konulari...
saygilar,
evet doru boş ve sıradan bi gün zaten kandil yani ne önemi var dimi ?
zaten bütün islami sitelerde kutlanıo okadarda önemli deil burda olmasada olur..
Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn
ayda yılda bir kandilimiz war kardes yanlıs düsünüosun
kardeş herkez aynı şeyi düşünmek zorunda deil boşver takılma ;)