Lvnt_Asn Orjinal Mesajı Yazan: aNtQniQ_cAsSanQ ® bun klavyeden nasıl yazıyoruz?? Alt a basılı tut num lockta 169 yaz :)
Anxiety **Arkadaşlar değişik işaretleri bilenler sölerse bende yararlanırım.Mesela bunu bilmiyodum.Ama zaten benim mantığım kopyala yapıştır.** :rolleyes: