ya aslında haklısınız bende özür dilerim çünkü votka + nar suyu iyi olur demiştim çok özür dilerim..konuya cevap verirsek eğer Coca Colanında tersten okunduğu zaman çıkan arapça yazının hakaret niteliğini taşıdığını da göze alırsak ve de konuda söylenen "domuzun barındırdığı maddenin içinde bulunması" bilgisini de düşünürsek El Ezher haklı gibi geliyor bana..