Ben şu ana kadar bir EA Çalışanından demo şu tarihte çıkacak diye bir şey duymadım,buradaki tarihler tamamen spekülasyondur.
Bunların doğru olması için o üyelerin "Kıdemli Bir Üye" olmaları gerekmektedir.Kıdemli olmayan bir çok üyenin verdiği tarihler yanlış çıktı.
İnanın bana şu an EA Canada hala oyunu geliştiriyor,bugları düzeltmeye çalışıyor.Son güne kadar vakit var demo çıkması için.Ne kadar geç çıkarsa oyun o kadar iyi olur.
Eğer burada bizim haricimizde demo şu tarihte çıkacak diyen olursa bilinki yalandır.Ben bile bir şey bilmiyorum.Ona göre düşünün.
Yaklaşık 1 ay önce stratejimiz oyun demosunu 6 Eylül 06 tarihinde çıkarmaktı.Ama bu yinede belirgin bir tarih değildi.Yine de yetiştirmeye çalıştık.Ama bugün olmadı.Size bir sır vereyim spekülatif tarihler genellikle yanlıştır.Çoğunlukla küçücük bir bug yüzünden "bir kaç gün" ertelenir.Oyunun demosundan EA Brazil sorumlu olduğundan bizim o kadar bilgimiz yok ve biz bilgimiz olana kadar hiçbir şekilde hareket etmeyeceğiz.
Lütfen tarih veren insanlara kızmayın.Çünkü onlar da sizin iyiliğiniz için çalıştılar.Bu tarih aslında doğruydu.Ama ufak bir hata onları da yalancı çıkardı...
*EAUK_Protagonist*