IAdam Orjinal Mesajı Yazan: 0zan Sondan 2. resme bittim ama hepsi çok güzel. Göğsüm kabardı. o resim deki silah baya ihtişamlı duruyor gerçekten gurur verici
Lvnt_Asn sondan 4. resimdeki askerimiz egilmis besliginden hedefi vuruyor vay be zaten bordo bereli olmak keski nisancı olmaktır diger bir deyisle
cankanft Dünya'da düzenlenen çeşitli yarışmalarda hep birinci gelmiştir,bordobereliler.Eğitimleri çok zordur,komutan beni vur dese emirleri yerine getirirler... Duygu diye birşey yoktur kısaca...:)
Lvnt_Asn kardes bu yazıyı bende okumustum bulduysan paylassana cok güsel oluo okuması cokta böyle gögsü kabarıyor insanın komutan la yapılan bir roportaj dı galiba???