tolgatmac bence bu haberin gerçekle alakası yok.amerikanın dünyanın gözünü boyamak için uydurduğu yalanlardan biri
phatuphatu bende duymadım ama inşallah gerçektir. Yeni canlılarla tanışmayı isterdim:p nasıl bişiler acaba ben bu kadar büyük bi evren içinde bizim yalnız olmadıımızı düşünüom
Lvnt_Asn zaten degiliz hatırlayan wardır bu ABD olacak kisilik:) önceden videolar yayınlamıstı 60 lı yıllar die hatırlıorum o zaman cekmislerde uzaylıların ölülerini hayla inttde bulunabilir
aRiZen Mesaj hangi dildeymiş hiç düşünen olmadımı.Birde o kadar eski bir mesaj.Gerçekten böyle birşey varsa mesaj neden İngilizce.Hollywood filmimi bu?
haeroon Orjinal Mesajı Yazan: aRiZen Mesaj hangi dildeymiş hiç düşünen olmadımı.Birde o kadar eski bir mesaj.Gerçekten böyle birşey varsa mesaj neden İngilizce.Hollywood filmimi bu? Mesaj Türkçe. Bu haber de e-kolay.net'in ünlü 1 nisan şakası. (Daha önce de söylemiştim sanırım bunu:)) İşte haberin orjinali. Tarih üstte. Uzaylılardan Mesaj Edit: CutepoisQn'den de özür dilerim kestiğim için. Ama 3 sayfa oldu yeter di mi;)
juzam yaw bu bush yine bi şeyler yapacak kılıf hazırlıyo şeref yoksunu herif, iranlılar uzaylımızı kaçırdılar,sarık giydirip halkın içine koydular diyip irana saldırırsa hiç şaşırmam.:D