Arkadaşlar şunu söylemek istiyorum ben bu patchi tsl nano detailedin üstüne kurdum ve sizinde benim anlatımımda yaptıklarımı aynen yapmanızı öneriyorum.
Resim 1
İlk Önce TsL NaNo DeTaiLeD daki Yuekle.part01 i çalıştırıyoruz.

Resim 2
Yuekle.part01 bitince bir dos ortamı çıkacak. Dos ortamındaki işlemler bitene kadar bekleyin.

Resim 3
Şimdi Build işlemini gerçekleştireceğiz. Çıkan Kutu da build e basın ve bekleyin.

Onaylandı Kutusu geldi şimdi tamama basıyoruz ve kapatıyoruz.

Resim 4
Şimdi TSL 2007 Update Patch deki kur.exe yi çalıştırıyoruz ve bitmesini bekliyoruz.

Resim 5
Şimdi ise fifa 06 nın kurulu olduğu dizine gidiyoruz ve data klasörünün içine giriyoruz.

Resim 6
Bu data klasörünün içinde bir data klasörünün daha olduğunu görüyoruz ve içine giriyoruz.

Resim 7
Şimdi Bu klasördeki dosyaları kesiyoruz.

Resim 8
Ve asıl data klasörüne(C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 06\data) yapıştırıyoruz.

Resim 9
Yapıştır dedikten sonra karşımıza bir ekran geliyor burda Tümüne Evet diyoruz ve işlemin bitmesini bekliyoruz.

Resim 10
Şimdi sahte data klasörünü (C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 06\data\data)siliyoruz.

Resim 11
Geldik Formaları İmport etmeye ben sadece BJK ın üstünde gösterdim tüm takımlar için uygulayınız.
Creation Centre ye giriyoruz, Turkcell Super League içinden Takımımızı seçiyoruz.
Kits Bölümüne giriyoruz, Sağ üstte Home ve Away seçenekleri var burdan ilk önce home u sonra awayı import edeceğiz. Ama ilk Önce Home u yapacağız. Numaraları Renkleri editlemeyi unutmayın!!!

Resim 12
Formalarımızı seçtikten Sonra Save diyoruz.(Her Formayı seçişinizde önerilir..)
Creation Centre den çıkışta da size kaydedeyim mi sorar. Karşınıza Gelen Ekranlara EVET deyin. Formaları kaydetmek ve Çıkışta kaydetmek biraz uzun sürebilir, bekleyeceğiz artık :)

Resim 13
En sonunda C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 06\data içindeki "fatbhbuilder" ı çalıştırarak yine build yapıyoruz.

Resim 14
Ve işte oyundayız...

Yalnız şunu belirtmek istiyorum. Bu işlemleri yapınca Birçok eksiklik var.(TR Dil, Pankartlar, Stadyumlar vs.)
Artık onları Patchi yapan arkadaşlara sorucaz.
İlginiz İçin Teşekkürler...