SkyJacker. arkadaşlar en fazla 500 ytl olacak şekilde telefon tavsiyesi gerekiyor.ben 7610 düşünüyorum ancak fazla program yüklemem diye düşünüyorum bu yüzden bu tel. e bu kadar para verilirmi?:) dier telefonlar da yardımcı olursanız memnun olurum.
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: Bully 6500s 500 küsür lira ama gayet güzel 06.09.2006, 22:25 Kaç yıl geriden geliyorsun?