mmk Orjinal Mesajı Yazan: leomessi_19 Haklısın da Ergün'ü sol ayagı iyi oldugu için aldım dedi Fatih Terim sol kanattan 2/9 du orta isabeti 70.dk civarlarında.Hakan'a o pası verdi ama 3 tane bomboş yerde cok kotu ortaladı.Zaten yası da bir hayli arttı.Gerets'in yerinde olsam ben de yedek bırakırdım.Can'a gelince daha genç.Oynarsa(çok zor ama)kendini geliştirecektir zamanla. işte ergün'ün en kötü hali bu.haklısın.ama yinede elinden geleni yaptı.tecrübe kolay kazanılmıyor.ergün'ün deneyimini bir kalemde silip atamazsın ;)
Juvixted bence 2 gol malta gibi bir takıma azdı keşke daha fazlası da olsaydı ayrıca sizi bilmem ama bence hamit bu takımın yıldızı şu anda olmasada 1-2 yıl içinde öyle olacak ..
The Patriot **İlk yarı Yıldıray niye forvette oynadı anlayamadım doğrusu.Takım çok iyi oynuyor ama son vuruşlarda çok kötüyüz.Eğer son vuruşlarda biraz daha iyi olabilsek maç 5,6-0 gibi skorlarla bitebilirdi.**
emrah44 yıldıray değil tümer çıkmalıydı. Golü attığına bakmayın. Yıldıray da çok kaçırdı ama bizim tek gerçek(dünya çapında) yıldızımız yıldıray
anatolian amigo Ya arkadaslar, ben golleri kaçirdim biriniz biliyo mu nerde seyretebilirim o golleri ?
ridvanelka arkadaşlar fazla karamsar olmamak lazım sonuçta kötü takıma karşı kötü oynanır diye de bi laf var maç seyircisiz rakip güçsüz olunca oyuncuların şevki de kırılıyo
emrah44 Orjinal Mesajı Yazan: anatolian amigo Ya arkadaslar, ben golleri kaçirdim biriniz biliyo mu nerde seyretebilirim o golleri ? biraz aradım da bulamadım ya. ATV nin sitesine girdim kendi reklamlarını yapmışlar ne bir haber ne bişey