eski_pes_fm_fifa_ci sevgili yöneticiler suanda bu mesajı yazan pes_fm_fifa_ci ben "demo ile ilgili son durum" konusunda 6.sayfadaki mesajımdan dolayı banladınız ben bisey söylemedimki beni niye banladınız walla anlamadın bir sey yaptıysam ne olur beni afftedin benim banımı çözermisiniz***
RentleSsPR ya djkaan95 yeni nik almış arkadaş biraz daha dikkatli ol. bu arada yine ban yiyecen haberin olsun 2. nik almak yasak
03Gs1905 ulen s.......kecem walla EA ide FİFA yıda ulen fifa fifa derken walla MİLLİ MACI UNUTUYORDUK İYİKİ HATIRLATTIN WALLA SAGOL ROONEY NOT_küfürlü konustuysam özür dilerim Böyle mesaj at sonra nie banladınız beni de.. :rolleyes: