phatuphatu abi ben gidiom maç öncesini izliicem demonun çıkacağı yok pes_fm_fifa_ci dediğine katılıom ama gelince hemen yatmam :D
_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: c o n q u e r o r noluo len burda:p sakin ol DJKaAan95 abi ne sakini herif felaket tellalı gibi yok çıkmayacak yok ertelendi yok şu olcak yok bu olcak iki saat çen çen konuşuyo ya kessin sesini yada ben onun ses tellerini kesecem :mad:
sertac0567 Yavrum yaşını bilde konuş gel bakalım kim kimin ses telini kopartıyo. Bi laf edip banlanmak istemiyorum. Hade sen büyüde gel...
sertac0567 Benim çıkıyo yada çıkmıyo dememle oyuna bişey olmaz. Yavrum daha ingilizce okumamış yorum yapıyor...
Gökhan Buraya Yazıyorum. Bu Mesajımdan Sonra, Demo"nun Çıkış Tarihi ile ilgili konu açan,mesaj yazan olursa kendini banlanmış bulur. Maşallah 7 sayfayı boş mesajlarla doldurmuşsunuz.Bekleyin çıkacak elbet.