Sevgili üyeler,
EA admini EAUK_Protagonist, yaptığı açıklamada xxx.ea.com adreslerinde verilenler hariç hiçbir sitenin demo hakkında yazdıklarının doğru olmadığını açıklamıştır.
**FIFA 07 Demo Ne Zaman Çıkacak Sorusuna Cevap?**
Kimse bilmiyor.17-21 saatleri arası çıkması bekleniyor.Yani kesin olan bir şey var.Bugün gece 03:00'a kadar mutlaka çıkacak.Çünkü EA sitesinde resmi açıklama var.
**Neden 03:00?**
Türkiye şu an GMT +3 Saat Diliminde Bulunuyor.İngiltere'de saat 00:00 olduğunda bizde saat 03:00 oluyor.
**Erteleme Var Mı?**
Şu an kesinlikle erteleme diye bir şey yok!
**E iyi de fifa07.ea.com forumunda'da ertelendi yazıyo**?
O forumdaki üyelerden sadece nickinin başı **EAUK** ile başlayanların dedikleri resmidir.
Sabitlenmesi dileğiyle
Saygılar,