Antep'ten Inter'e başsağlığı mesajı..
Gaziantepspor'da Başkan İbrahim Kızıl, ve teknik direktör Zenga ve yardımcıları İtalya Milli Takımı eski oyuncusu ve Inter Milan Kulübü Başkanı Giacinto Facchetti'nin vefatı nedeniyle başsağlığı mesajı gönderdiler..
6 Eylül 2006, 13:58
Advertisement
Kızıl, mesajında, Giacinto Facchetti'nin ölümünden dolayı duyduğu üzüntüyü dile getirerek, Inter Milan Kulübü yöneticileri, teknik adam ve sporcularına başsağlığı dileklerinde bulundu.
Teknik Direktör Walter Zenga ve yardımcıları da, Inter Milan Kulübü'ne ayrı ayrı başsağlığı mesajı yolladı.