Galatasaray bu akşamüstü saat 18.00’de Şampiyonlar Ligi maçlarını oynayacağı Atatürk Olimpiyat Stadı'nda Beylerbeyi ile bir hazırlık karşılaşması yaptı.
Bu hazırlık maçında Galatasaray'da şu oyuncular yer aldı:
Galatasaray: Aykut (Fevzi), Cihan, Emre (Özgürcan), Tomas, Oğuz, Carrusca (Hasan Kabze), Ayhan (Hasan Şaş), Mehmet Topal (Okan), İnamoto, Aydın (Sabri), Ümit (Necati).
Başkan Özhan Canaydın ve Yönetim Kurulu üyelerinin de izlediği hazırlık maçının ilk yarısı Ayhan'ın attığı golle 1-0 Galatasaray'ın lehine sonuçlandı.
Yardımcı antrenör Erdal Keser'in yönettiği maçta, ikinci yarıda oyuna giren Hasan Kabze attığı iki golle maçın sonucunu belirledi: 3-0.