Immune Eywallah beyler ;) Mateja Kezman | Fenerbahçe NOT:Saç WeTurka 06'nın kendi saçıdır.Bana ait değildir.
_wolff_ Burnu ve ağzıyla o-editte çok az oynarsan süper olacak tebrik ederim keşke fb formasıyla koysaydın atletico madridle deil hangi fotodan yaptın yollar mısın?
Immune Orjinal Mesajı Yazan: _wolff_ Burnu ve ağzıyla o-editte çok az oynarsan süper olacak tebrik ederim keşke fb formasıyla koysaydın atletico madridle deil hangi fotodan yaptın yollar mısın? Yaw boşver forma işini face olduktan sonra ha suudi arabistan ha fenerbahçe :) İstediğin resmi koydum.. Edit işini de düşüncem;)
!nfern0 hocam burna oynama şart ve biras fazla contour vermişin gibi,yada resim çok kalite değil bilmiom ama 10 üzerinden 7 ;)
Immune Kezman | Update Update ile gelen değişiklikler; -Ağzın ortasındaki küçük siyah nokta halledildi.. -İki kaş arasındaki küçük pürüz giderildi.. -Burun delikleriyle ilgili oynamalar yapıldı.. -Sakal kısmıyla ilgili küçük oynamalar yapıldı..
Gökhan RoNaLDo7_17 Kezman Resmi İçin Teşekkürler.Uzun Zamandır Arıyordum Böyle Kaliteli Bir Resim Ama Bulamamıştım. Facelerindede Başarılar ;)
Immune Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň RoNaLDo7_17 Kezman Resmi İçin Teşekkürler.Uzun Zamandır Arıyordum Böyle Kaliteli Bir Resim Ama Bulamamıştım. Facelerindede Başarılar ;) Önemli değil Eywallah ..;) Orjinal Mesajı Yazan: !nfern0 hocam yarın bu resmi kullanarak bi kejman yapayım da gör ;) :D Yok ya! Hava mı attığını zannediyosun..Yorum yapcaksan yap yoksa boş mesaj atma.Hadi şimdi kendi konuna !..