muzzy..! 9800proyla 1600*1200 full mode takılabilicek miyiz bakalım gerçi pek takılmaya niyetim yok :D demoyu tutarsam belkim..
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ benimki rahaaat:) Orjinal Mesajı Yazan: immortalmare bbenimkinde uçar sistemlerinizi merak ettim açıkçası?
Sezo1905 ben önceki serilerde de rahat oynuyordum.bu sene ekran kartını ve rami 2katına çıkardım.allah olmayanlara da yardım etsin diyelim:(
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: sezo1905 ben önceki serilerde de rahat oynuyordum.bu sene ekran kartını ve rami 2katına çıkardım.allah olmayanlara da yardım etsin diyelim:( amin amin :D
PetRe fifa 06 da uçmak için 1-iyi bir işlemci p4 2 ghz üstü 2-iyi bir ekran kartı 256 mb üstü 3-yüksek ram 512 ram ve üstü
_FT_9 Benimki Uçarmı? Pc Özellikleri: Ram:1Cigabayt(1000 Megabayt) Hız:3.0 GHz Ekran Kartı:256 Megabayt. Benim Pc Nin Özellikleri bu acaba böyle bi özellikde Pc de FIFA 07 de uçarmıyım ?