Kezman'dan 'çetnik' işareti açıklaması
Fenerbahçe'nin Sırp futbolcusu Mateja Kezman, son dönemde spor medyasında tartışılan "Çetnik" işaretiyle ilgili ilk kez konuştu.. Bu hareketin, ülkesinin bir amblemi olduğunu, bununla din, dil ve ırk ayrımı yapmadığını söyledi..
Doğuş Oto'nun Feneryolu'ndaki Porsche bayiinin açılış kokteylinde basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Kezman, attığı golden sonra yaptığı bu hareketin, ülkesinin bir amblemi olduğunu, bununla din, dil ve ırk ayrımı yapmadığını kaydetti.
Bu hareketini gündeme getirenlerin, kendisine değil Fenerbahçe'ye zarar vermek istediğini vurgulayan Sırp futbolcu şöyle konuştu:
''Bu konu hakkında çok fazla konuşmak istemiyorum. Sadece benim ülkemin bir amblemi. Bütün dinler, benim için çok önemli. Hiçbir şekilde din, dil ve ırk ayrımı yapmıyorum. Ülkemin bir amblemiydi ve o hareketi yapmış oldum. Bu da Fenerbahçe'ye zarar vermek isteyenlerin üzerinde konuştukları bir konu, futbolla herhangi bir ilgisi yok. Bu konuyu konuşarak benim üzerime gelmiyorlar, ama Fenerbahçe'nin üzerine gidiyorlar.''