Orjinal Mesajı Yazan: barisbumin
gerçek oladabilir olmayadabilir ben onu sölemiyorum ama bence yapmacık dediğin pes fifa nın yanında Benm adımın Barış olması kadar gerçekçi olur
Orjinal Mesajı Yazan: mrtkrkmz
abi ne fifa 06'si sayıklıon(afadersin) gol girdikten sonra reklamların orda www.fifa07.ea.com yazıo dikkatli bak yani bu fifa 07 yani fifa kaldığı yerde sayacak
Orjinal Mesajı Yazan: barisbumin
&mode=related&search=">
&mode=related&search= bide bu vidyo var tabi izleyin anlayın
Orjinal Mesajı Yazan: barisbumin
Beyler bence gayet komik bi vidyo burda boşuna tartışıorz oyun çıktıı zaman görücez ki bence yine hüsran var fifa cılara size tavsiyem PS3 ün çıkmasını bekleyin alın sora PES 6 alın gerçek futbolu oynayın
:)
Kesinlikle Fake Neden mi?
- Şu an FIFA07 kimin elinde var?
- FIFA Yetkililerinin
- Peki EA o kadar salak mı ?
- Bknız.FIFA 2004 ve FIFA 2005'in birbirine benzerliği
- Peki reklam panoları ?
- Biz de istersek oraya Soccercenter.net yazıp piyasaya sürebiliriz
- Peki bu neden yapıldı?
FIFA'nın önlenemez yükselişine karşılık bir Konami hamlesi olabilir.
Reklam Panosu Değiştirme Talimatı:
Gerekli Programlar:
BigGUI
FshTool
Adobe Photoshop
Talimatlar:
Gerekli .big dosyasını bulun ve BigGUI ile açın. Bu dosyanın içinden reklam panolarının .fsh dosyasını bulun.Bu dosyayı masaüstüne çıkartın.FSH dosyasını FSH Tool ile açın.Dos ekranı tamamlandıktan sonra klasöre çıkan 8 resmi istediğiniz gibi düzenleyin.Sonra klasör içindeki .fsh dosyasını FSH Tool ile açın.Masaüstündeki yeni oluşmuş .big dosyasını eski yerine upload edin. BigGUI'den ReGenerate komutunu verin.Artık reklam panoları hazır.