phatuphatu bende bi kere okul takımında 2.yarıya tuvalate girdiğim için yetişememiştim bi baktım yerimde başka biri oynuo kulübeye geçtim sonra :D yalnız drogba bi de top çalıo gerçekten komikmiş:D:D:D
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ tamamen hakemin sucu.tum oyuncularin sahada oldugunu anladiginda baslatmasi gerekir 2.yariyi.
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: NuKe_15 Rooneye katılıorm.. salak hakem bide numarasina bakmaya calisiyo kart gosterecek akilli keltos.
rapper doğru tamamen hakemin suçu 2. yarıya başlarken takımı sayması lazım...bizim ligde olsa 2 hafta tartışılırdı kural hatası yapıldı tekrar oynansın diye:D
MoonLord bizim küçükken oynadığımız mahalle maçına dönmüş ama biz kart görmüyorduk :D geç gelen oyuna atlıyordu :D