Acıkcası Ps2 de oynuyorum ve her çeşidini denedim ( Türkiye liglisini , Japoncasını , İngilizcesini dediğim gibi internet cafeciyim ve elimde onlarca DVDsi var ve her çeşit DVD si var. )
İşin garibi ; sattığım müşterilerime soruyorum sorun yok diyorlar :)
Oyunu degiştirdik, Memory CArdı degiştirdik, Makinayı değiştirdik ..
her defasında da aynı sorun 1. ligden cıkıyorum ama 1. ligin ilk sezonu biterken son maçta şampiyonluğu ilan ediyorum ve takılıyor....
Kagfayı yiyecem :)