Mitili Meraba arkadaşlar yenii forma yapmaya başladım buda ilk formam (yakasını orjinalinden aldım çünkü yakaların nasıl yapıldığını bilmiyorum birde çok eksiğim oldu.onlarıda düzelticem inşallah:o ) Chelsea Home:http://img188.imageshack.us/my.php?image=chehomeuu5.png
phatuphatu sitede birçok forma yapan kişi var onların formalarını incelemeni tavsiye ederim daha gsl olabilir ;)
Mitili Yorumun için sağol c o n q u e r o r Başka yorum yokmu?Yorumlarınızı bekliyorum sakın esirgemeyin:D
ЦОĿKÁИ ilk formaya göre adidas çizgilerini bi formaya bakarak yapsan bile iyi iş çıkarmışsın ama her forma yapmaya baslamak isteyen arkadaslara tavsiyem ilk önce tuttuğunuz takımın formasını yapınki ilham gelsin :)
Mitili Çizgileri line toolda çizmedim çünkü line toolla çizince istediğimden farklı bir renk elde ediyorum.yorumun için sağol ЦОĿKÁИ
Mitili Barça GK: Nasıl?Abiminde yardımı oldu.Photoshopu çok iyi biliyomuş bana hiç söylemiyodu!!!O kadarda gördü beni uğraşırken.Bundan sonraki forma Ajax Home olacak
Mitili Almanya Home 10dk'da yaptım acele oldu biraz ama oyun içinde güzel duruyor. Almanya Home: SS: agalar lütfen bir yorum yapın allahınızı severseniz
ЦОĿKÁИ vaaay beee Mitili ye bak bu ne gelişme helal olsun... Sen inanıyormusun 1. basamaktan 10 a geçebileceğine birde hiçbirşeyini bile değiştirmemişsin... Emeğinle birşey yapmadıktan sonra yapma zaten... Bunları da biryerden hatırlıyorsundur: