Türkiye liginde co-ownership olmuyor mu? Dünyadan herhangi bir oyuncuya teklif yapayım diyorum. co-owner tuşu pasif görünüyor. Ayrıca hiçbir oyuncumu kiralayamıyorum. Bütün maaşını ben vereyim diyorum, takımlara öneriyorum. Yine kiralayamıyorum.. Kadromda 50 oyuncu var. 7 sezondur tek kiralama anlaşması yapamadım. Bunu nasıl yapabilirim?