GFBaTu_KhaN arkadaşlar nba live 2006 oyununu kurdum fakat oyunu açarken cd istiyor bunun çözümü cd nin içindeki bi readme dosyasında vardı fakat cd yi kaybettim bu readme dosyasının içindekini biri yazabilirmi şimdiden çok teşekkürler
bandobras oyunun sahteyse crack isteyecekdir...crağı nere atacağını yada nasıl yapacaını söylüyordu...ama sanırım nbanin crağı Daemonla...
Anxiety Orjinal Mesajı Yazan: GFBaTu_KhaN arkadaşlar nba live 2006 oyununu kurdum fakat oyunu açarken cd istiyor bunun çözümü cd nin içindeki bi readme dosyasında vardı fakat cd yi kaybettim bu readme dosyasının içindekini biri yazabilirmi şimdiden çok teşekkürler Cd shop'dan ödünç iste.
GFBaTu_KhaN yok abi yaa oynuyodum yanlışlıkla silindi oyunu kurcam ama cd yok olmayıncada kuramıyorum çünkü readme si cd içindeydi onu sordum sizde varmı diye
Eagle-Eye şuna bi bak bakalım muhtemelen işine yarar http://www.hemenpaylas.com/download/1507130/Nasil_calistirilir.doc.html tabi eğer cd'yi kaybettiysen burdaki işlemleri bir no-cd crack yaması bulup uygularsın rahatça. gamecopyworld.com da olması lazım
servetmeric beyler ben oyunu kurdum ama oyunu acarken hata raporu çıkıyor.bana yardımcı olabilir misiniz?
GFBaTu_KhaN Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye şuna bi bak bakalım muhtemelen işine yarar http://www.hemenpaylas.com/download/1507130/Nasil_calistirilir.doc.html tabi eğer cd'yi kaybettiysen burdaki işlemleri bir no-cd crack yaması bulup uygularsın rahatça. gamecopyworld.com da olması lazım abi bunu indir açıklıyo zaten yaparsın oyun çok güzel gerçekten bi an önce oynamaya bak
buraqqqq Orjinal Mesajı Yazan: servetmeric beyler ben oyunu kurdum ama oyunu acarken hata raporu çıkıyor.bana yardımcı olabilir misiniz? aynı sorun bendede var arkadaşlar derman bulabilirmisiniz of off
buraqqqq *arkadaşım param olsa alıcam ama anca 06 aldım onuda oynayamamak koyuyo adama lütfen biri çare bulsun yaa lütfeeennn *