**Arkadaşlar Bakıyorumda Diğer Yabancı Sitelerde Adamlar Kendi Liginin Formalarını Bitirmek İçin Canla Başla Uğraşıyorlar.Bunlar Neden Bizde Yok.Bir Kişi Yapmak Zorunda Değil.Bir Konu Açalım Tüm Kitmakerler O Konuya Yaptığı Formaları Atsın Bizde Bundan Faydalanalım.**
**Bu Konuya İlgi Gösterelim Lütfen.**