Orjinal Mesajı Yazan: bandobras
anladıım kadarıyla maçı kazanıyorlar....ama olay o deil benim acıdığım sarı formalı 00 nolu arab...adam direk yıkıldı bir sağa bir sola gidior..."allah allah nasıl girdi" diyor herhalde içinden
Bu arabı izledim gülmekten yere yapıştım:D:D:D:D sizde dikkatle izlemenizi tavsiye ederim:D öldüm gülmekten:D
adam bi anda yıkılıyor resmen