özür dilerim nano icin oldugunu görmedim. nano icin patch yok. bende artik biraktim TSL yi fifa07 de oyniyacagim TSL. dogru dürüz yama yok simdilik. The Patriot "TSL 2007" yamasinin üzerinde calisiyormus, oyundan atma problemini falan cözecekmis pazar günü onu yaparsa onnan oynarim. sanada tavsiyem o olur.