ayrıca belirteyim 08.09.06 saat 15:00 itibariyle kapalının biletleri tükenmiştir.diğerleri de tükenmek üzeredir.para sıkıntısı olmayan ve istanbul ve çevresinde yaşayan ve galatasaraylı olan herkes maça gitmelidir.şayet ben istanbulda yaşasaydım kombine bilet almıştım bile.