Arkadaş ellerine sağlık, V2nin transfer güncellenmiş hali bile yeterdi. en azından o çıkana kadar bunla idare ederiz artık, çok sağol. Ama biraz geç kaldın, yama 1hafta sonra çıkacak. Muhtemelen fazla ilgi görmez, herkes elindeki oyuna devam ederi kayıtlı oyununu harcamaz 1 haftalık yeni oyun için.