Orjinal Mesajı Yazan: vetkopat
Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn
sacmaysa okuma alaım yaaaa n insanlar war sacma dio bide cwp yazıo :)
Burda 'alaım' ne oluyor? Lütfen biraz da dil bilgisine dikkat et.Sanırım Allah'ım yazmak istemişsin ve unutma Allah'ın ismi her zaman büyük yazılır.Bu da benden sana bir ağbeyi tavsiyesi.
floodd olacak ama bunu ayrı yasmam gerek bak ın iste saygılı nasıl olunur yası 24 abimizin we tesekkür ediyorum güsell bir konuya degindin özür dilerim adıma öyle yazdıgım için ALLAHIM YAAA olduysa n mutlu bana saygılar segiler ayrıca eywallah abi bundan böyle dikkat ederim
not:lütfen biraz saygı bi yudum saygı yaaa !!!!