Anxiety Arkadaşlar ilk hesabımı kendim açmama rağmen 2. bir hesap açamadım. Eğer sizde fazla kullanmadığınız hesap varsa verirseniz sevinirim. Kısacası; FAZLA HESABI OLAN VAR MIIIIII? :D **NOT:Özelden bana ulaşır yada msn den söleyebilirsiniz...**
Mozzy Hey Allah 'ım ya. Sanki silgi istiyor. Kardeş istediğin kadar hesap açabiliyorsun KO dan. Ama şu anda sorun var. Kimse açamıyor.