mr.green mehmetnas sadece bu resimden mi yapayım çünkü bi panoda en az 4 reklam olması gerekio yani dördünüde bundan mı yapayım?
SanLiUrFaLi BUNLARI NASIL OYUNA AKTARICAM GGS İLE DİMİ ACIKLAMA YAPARSAN SEVİNİRİM.AYRICA EMEGİN İCİN TSK.EDERİM İYİ CALISMALAR...
mr.green mehmet nas:önce gggs ile 0_TEXT'i açıyoruz.adboard dosyaları 9075 ile 9088 arasındadır.sonra listenin yanında game graphic studio yazan yere sağ tıklıyoruz open diyoruz ve benim yaptığım panolardan birini açıyoruz.yaptığım panoyu oradaki diğer panoların üzerine sürükleyerek bırakıyoruz.9075 ile 9088 arasındaki her dosya için bunu uyguluyoruz. mabet_saracoglu:temp 1 http://rapidshare.de/files/37216952/temp1.rar.html temp 2 http://rapidshare.de/files/37217488/temp2.rar.html
black_stocking Orjinal Mesajı Yazan: mr.green mehmet nas:önce gggs ile 0_TEXT'i açıyoruz.adboard dosyaları 9075 ile 9088 arasındadır.sonra listenin yanında game graphic studio yazan yere sağ tıklıyoruz open diyoruz ve benim yaptığım panolardan birini açıyoruz.yaptığım panoyu oradaki diğer panoların üzerine sürükleyerek bırakıyoruz.9075 ile 9088 arasındaki her dosya için bunu uyguluyoruz. mabet_saracoglu:temp 1 http://rapidshare.de/files/37216952/temp1.rar.html temp 2 http://rapidshare.de/files/37217488/temp2.rar.html saol mr.green
mr.green mehmetnas:farklı kaydet diyip masaüstüne kaydet ola ki yapamadın ben link halinde de yaparım mabet_saracoğlu:yaparız
carsiboy ağa sen naptın ya hepsi birbirinden süper...ya şimdi ben bu konuda sıfırım..bunları indirip oyuna nasıl geçiririm yardımcı olabilir misin ?msn : carsiboy@hotmail.com..teşekkürler kardeşim..
carsiboy ağa sen naptın ya hepsi birbirinden süper...ya şimdi ben bu konuda sıfırım..bunları indirip oyuna nasıl geçiririm yardımcı olabilir misin ?msn : carsiboy@hotmail.com..teşekkürler kardeşim..
carsiboy ağa sen naptın ya hepsi birbirinden süper...ya şimdi ben bu konuda sıfırım..bunları indirip oyuna nasıl geçiririm yardımcı olabilir misin ?msn : carsiboy@hotmail.com..teşekkürler kardeşim..
UMUTTASAN1989551989 mr.green seninle acil msn de görüşmeliyiz. MUTLAKA . . . MSN ADRESİM : herkesinbirderdivar55@hotmail.com Cumartesi akşam saat 20.00 ile 24.00 arası açığım. . .
kewellgoktu yeni yaptığım panolar http://rapidshare.de/files/32248280/adboards_10.bin.html Bu panoların .bin olarak linkini yeniler misiniz?