mr.green heh yaptım bulabildiğim resimlerle bukadar oluyo ----------------------------------------------------------------------------------- bunlar da türk ligi reklam panoları arkadaşlar istek varsa yapayım
uurture çok güzel yapıyosun tebrikler bana boş template atabilirmisin acaba bulamadım da gereksiz bir istekse özür dilerim.
mr.green Orjinal Mesajı Yazan: alexander çok güzel yapıyosun tebrikler bana boş template atabilirmisin acaba bulamadım da gereksiz bir istekse özür dilerim. buyur arkadaşım
Zombie Ali Kardeşim Güzel Çalışmalar Yapıyosun Fakat Özel İsteğim Var!!Türkcell Süper Ligin reklam panosunu yapsana
mr.green ben buraya yaziim ilk önce game graphic studio ile 0_text'i açıp unknown_09080'i bul sonra benim verdiğim panoları aç unknown_09080'deki panolarla değiştir.
mr.green önemli değil alexander turkcell süper lig için şöle bişi yaptım nası olmuş bunlarda screenler
mr.green Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ cok guzel.rica etsem fifa06 icinde yapabilirmisin? hep pes için yaptığım için fifa'daki nasıl yaplır bilmiyorum ama öğrenirsem yaparım
kuruyükgemisi kardeş bu son panolarının .bin olarak verebilirmisin oyuna atarken hata verdi de renkler bozuk çıkıyo