Dark_Blue Arkadaşlar Bu Konuya Tüm HT Oynayan SCN Ciler Yazsın Lütfen! Amacımız HT De Bi Federasyon Kurmak Olabilir Mesela Veya Konferanslara Daha Çok Katılarak Birbirimizi Tanımak....Tekrar Ediyorum Tüm HT Oynayan SCN ciler Yazsın!! Oyun Hakkında Bilgi İçinde Burayı Kullanabilirsiniz! http://www.hattrick.org
Dark_Blue Ya Sen Takım Aldın Mı Aldıysan Bir Haberim Olsaydı:) Aldıysan Takım Adın Ne?? Meyse Arkadaşlar Gerçekten Tüm HT Oynayan SCN Cileri Bekliyoruz!!!