www.sendit.com'a yeni bir mail attım birkaç soru içeren. Mailimi yanıtladılar. Sizlerle paylaşayım istedim.
**Soru:** Önsipariş verilen oyunların ücreti ne zaman kredi kartlarından çekilir?
**Cevap:** We will not bill until the point of shipping, in other words we will not bill your card until we get the stock in. If you can tell all your friends not to use Turkish characters when adding their address details, only use English characters.
**Oyunların ücretini, oyunları adreslerimize postalayana kadar kredi kartlarından çekmeyeceklermiş. Ayrıca Türkiye'den sipariş veren diğer kişilerin adreslerini belirtirken Türkçe karakterleri kullanmamalarını, yerlerine uygun Latin alfabesinde yeralan harfleri kullanmalarını istemişler.**
**Soru:** Sitenizi Türkiye'deki PES severlere tavsiye ettim ve benim sitenizi tavsiye etmemden sonra 19 kişi oyun için önsiparişte bulundu. Türkiye'den toplam kaç kişinin sipariş verdiğini söylemeniz mümkün mü?
**Cevap:** I cannot give out sales figures but I will say that we have many customers from Turkey:)
**Türkiye'den kaç kişinin önsiparişte bulunduğunu söyleyemeyeceklerini ama Türkiye'den birçok sipariş veren kişi olduğunu belirtmişler.**
**Soru:** Bazı kişiler gümrük işlemlerinde problem yaşanabileceğini ve oyunun ellerine geç ulaşacağını düşünüyor. Böyle bir sorun yaşanabilir mi?
**Cevap:** Regards customs, from my experience, Turkish customs only stop high value packages; this item would be regarded, as low value so is unlikely to be stopped. I will add that we have been shipping goods to Turkey since 1999 and have hundreds of happy customers from all over Turkey.
**Daha önceki tecrübelerine göre, Türkiye'deki gümrük işlemlerinde yüksek ücretli paketlerde sorun yaşanıyormuş, bu ürünün ise düşük ücretli bir ürün olarak görüleceğini ve herhangi bir gecikme yaşanmayacağını düşünüyorlar. Ayrıca 1999 yılından beri Türkiye'ye gönderim yapıyorlarmış ve Türkiye'de yüzlerce mutlu müşterileri varmış.**
Sorularımı içtenlikle ve bıkmadan, usanmadan cevaplayan Colin Porter'a da teşekkür etmek lazım hakkaten :) Türkiye'den gelen emaillarla sanki sırf o ilgileniyor :) Hep o cevap yazıyor bana :)