Orjinal Mesajı Yazan: R2.Savage
Evet arkadaşlar Almanya'dan bir tanıdığım PES6 sını almış ve Almanya'daki birçok forumda okuduklarına göre de oyun sadece online ortamında değil,bu sefer offline ken bile lag yapabiliyormuş :s Hatta bu ucuzluğun nedeninin bu olabileceği iddaa ediliyor...
N'aptın Konami bea!
Pff ben anlamıyorum arkadaşlar.WE'nin sor serisi yalnız Japonya'da 7 milyon satıyor,akla zarar bi para kırıyor bu firma.Buna rağmen hala adam akıllı bi server yok,online yazılım yok.Beceriksizliğin daniskası derim ben buna,üstelik oyun çıkmasına rağmen serverlerin bu halde olması acınası bi durum.Hiç mi test aşaması diye bir olay yok bu adamlarda anlamıyorum ki?!?
Oyunu son kullanıcıya sunmadan önce belli başlı kimselere beta versiyonlarını yollarsın ve dünyanın dört bir yanından feedback(geri-bildirim) alırsın.Her türlü hatayı giderir ve herşey mükemmel olduğunda piyasaya sunarsın.KONAMI'de durum tam tersine,oyunu çıkarıyorlar abuk subuk,sonra online için zaten çaba sarfedilmemiş anlaşılan
.Profesyonel bir firma,tek kelimeyle bravo!:mad: