Orjinal Mesajı Yazan: denizertuncay
Eğer oyun eve geldiğinde evde kimse yoksa oyun geri ingiltereyemi gidiyor yoksa ptt ye geri dönüyor biz ordan gidip alabiliyormuyuz.
:D ingiltereye dönmez ptt de kalır oyun 27 ekimde cıkacagına göre 30 ekim gibi elimizde olur cünkü battlefield 2142 sipariside vermistim 20 sinde gönderdiler 1 gün gecti hala yok bide ptt pazar veya bayramlarda calısıyomu oda var yoksa en erken persembe günü filan gelir bana oyun :cool:
Order: 3286739 (17th Sep 2006)
Payment method - MasterCard/EuroCard:EpSoDy (TR)
Battlefield 2142 (PC DVD-ROM) £29.39
status: Item Shipped (20th Oct 2006)