Herkese iyi bir haber vereyim :)
PES 6'nın PC versiyonu için önsipariş olanağı başladı.
En azından www.sendit.com'da şu an için böyle birşey var ve ayrıca bu site Türkiye'ye de gönderim yapabiliyor.
Önsiparişimi verdim, bir tane babamla kuzenim için, bir tane de kendim için.

Yani tanesi 18.39 £'a geliyor.
Bu da 52 YTL yapıyor yaklaşık olarak şu anki kura göre.
Bence çok uygun.
Hem de kargo parası falan da dahil buna.
Ancak bu önsipariş fiyatı.
Daha sonradan (önsipariş verebilme süresi bitince) fiyatı artacak ve tanesi 31.49 £'a geliyor olacak ki bu da yaklaşık olarak 90 YTL bugünkü kura göre.
O yüzden ben de hemen ön sipariş verdim.
Araştırdım, yaklaşık 1 hafta içinde yolladıkları ürünler Türkiye'den satın alan kişilere ulaşıyormuş.
Oyun 27 Ekim 2006'da çıkacak, bu yüzden Kasım'ın ilk haftası orjinal oyunum elimde olacak inşallah :)
Bunu burada yazıyorum ki hem Kasım'ın ilk haftası oynayabileceğim Türk rakiplerim olsun :)
Hem de 40 YTL fazla para vermesin kimse.
Ayrıca bence Türkiye'ye de geçen sene olduğu gibi en erken Ocak ayında gelir bence oyun, gelirse de 50 YTL'ye gelmez.
O yüzden bence bu siteden önsipariş verip oyuna Kasım ayı başında sahip olabilmek daha iyi gibi geliyor bana.
Ayrıca siparişinize ödemeniz gereken parayı da onlar ürünü kargoya verdikten sonra çekiyorlar.
Yani bugün bile sipariş verseniz, 27 Ekim 2006'da çekecekler kredi kartınızdan.
Neyse, umarım bazı arkadaşların işine yarar bu bilgiler :)