Milanbaros abi yok böle vidyo izleyin pişman olmazsınız bizzat kendim çektim link http://rapidshare.de/files/31853682/Film_0001.wmv.html
uurture kaleci panterleşmiş iyice ne gol yemezmiş yoksa futbolcular mı kazma bende orda olsaydım heyecandan ölürdüm :D
cordronnie valla ben olsaydm ne sinirden kudururdm nede heyecandan ölürdm çünkü ben olsaydm kesin goldü:D:D şaka bi yana harbi ne kaleciymş bee