Valla insanin cani XBOX cekiyor bu goruntuleri gorunce ama iste yok malesef..
Ronaldinho'nun hareketleri gercekten de cok guzel..
Bu arada umarim kaleciler yine FIFA 06'daki gibi toplara cikmamazlik yapmazlar ya da rakip oyuncu ceza sahasina topla girerken oyle olduklari yerde beklemezler umarim. Cok kotu oluyor oyle olunca ve cok sacma sapan goller yemis oluyoruz.