nuxhee Arkadaşlar 3ds max programının dosyalarını .o şekilnde yapacak bir converter nasıl yapılır?Eğer bu olursa OEDİT tarihe karışacak 10URun olmaz dediği mükemmel faceler ortaya çıkacak.Yardım ederseniz iyi olur
nuxhee Melli saol birlikte çalışalım istersen Diğer arkadaşlar demek istediğim bir program. biraz araştırırsanız bulursunuz. Resmi veriyorsunuz size 3bouytlu halini veriyor 3ds max dosyası şeklnde