Ya valla benim icin saat filan onemli degil. Zaten oglen ciksa da yuklenmeler olacagi icin muhtemelen herkeste download problemi yasanacak, ya link bir sure cokecek ya da herkes yavas yukleyecek. Millet sabirsizlaniyor, sabir mabir kalmadi valla, merakla bekliyor, o yuzden demo ciktigi an herkes saldiracak.
Bir de benim tek tedirginligim; FIFA 07 Resmi Web Sitesi'nin henuz resmi bir aciklama yapmamis olmasi. Ama bir yandan da umutlandiran; EA Canada'nin resmi aciklama yapmasi 6 Eylul icin.. EA Canada cok guclu ve buyuk bir paya sahip FIFA serileri icin ve EA Canada tarafindan develop olan bir oyun FIFA, o yuzden EA Canada'nin bu tarihi resmi olarak aciklamasi bizleri hayli umutlandiriyor. Su an butun forumlarda 6 Eylul konusulmakta. Heyecanla bekliyoruz, umariz yaniltmazlar bizi ve cikar artik demo. Belki de FIFA 07 Resmi Sitesi son gun aciklama yapacak demo yarin cikiyor diye ya da son anda aciklayacak iste size buyuk surpriz, demo sizlerle diye. Heyecanli bir bekleyis hakim.