Orjinal Mesajı Yazan: pescimert
oyunu bayaa hızlı bi şekilde ve 2.cd yi istemeden yükledi.sora oyuna normal girdim bi sorun yoktu.biraz oynayıp save ettim.çıkıim dedim ama takıldı unhanled exception die bi hata verdi.load game yaptıımdada bu hatayı verio ama new game de normal girio.bu arada prg ekle kaldır da 3mb falan gözüküo oyun.bu cd denmi oluo yoksa bendemi bi sorun var
ŞİMdi ,,,
Ben gta 3'ü çıktığından beri oynuyo idim,Sonra HD'de yeraçmak için sildim a... Ben ne diyorum ki????
İnternetten gta 3 v1.1 (ROCKSTARIN YASAL YAMASI) indir ammmmmmmmaaaaaa bir problem var..
senin gta 3 eğer orjinal ise problem yokkkk.fakat eğer oyunu CRACKLEDİNSEN sil baştan oyunu ve yükle. sonra Yamayı kur.
Bu gta 3 v 1.1 yamasını http://www.gtamods.com'dan indirebilirsin.
Eğer işe Yaramaz ise özel mesaj at,
Saygılarımla,
ILgaROd