Kezman, Çetnik ve biz…
Sevgili arkadaşım Haşmet Babaoğlu gündem yarattı. Fenerbahçe’nin yeni transferi Kezman için "Çetnik" sevinç yapıyor, gereksiz bir hareket çekiyor, aman dikkat burada yapmasın, yanlış anlaşılır, dedi…
Çetnik; bir zamanlar Nazi Almanyası ile işbirliği yapan Sırp çetelerine verilen ad.
İşareti de şu;
Kezman, sağ elinin baş parmaktan itibaren üç parmağını dik tutup birbirinden ayırarak havaya kaldırıyor.
Belki bir mesaj içeriyor ama sadece ilgilisine…
Bize ne bu işaretten.
Ancak, buna benzer bir işaret de bizde var!
Hem de her gün, her vesileyle, her önümüze gelene fütursuzca yapıyoruz
Yine sağ elin ilk üç parmağını "Çetnik" gibi açık tutuyor ve sonrasında baş parmağa açı vererek elimizi yumruk haline getirip, bilekten şaklatıyoruz !
Üstelik bu hareket; yapanı değil yapılanı ilglinediriyor.
Hangisi daha vahim, Babaoğlu?
superspor/osman tanburacı