sadece ms'ye bakarak lcd monitör almayın. çözünürlüğüne de bakın. standart 1280x1024 ama artık 1680x1050 ler çıktı. DVI arabirimi üzerinden alınan görüntü D-sub'dan daha iyidir DVI olmasına dikkat et. tabi görüş açısı da çok önemli onu da mağazada test edebilirsin.