Selam Aleykum
Gene bir sorunum için karşınıza çıkıp rahatız ediyorum malesef.Arkadaşlar saolsun MASTER LEAGUE yapınca sorun olmyacağını transfer olacağını söylediler.Sağolsunlar öğrendim.Ama ligde 2. olmama rağmen 1.lige çıkamadım GAME OVER oldu??
Acaba bende bir hata mı var?