Orjinal Mesajı Yazan: ahmet_91
kardeşim sana özel mesaj olarak atıyorum linki sorumsuzlar yüzünden kaldırdım
Laf mı bu simdi? Bak kardeşim yasın genc,benden sana hem bi abi tavsiyesi olsun,hem de bir update'ci tavsiyesi.Eger bir calısma sunuyorsan gelebilecek eleştirileri de göze alacaksın.Ki burada kimse kırıcı bir şekilde eleştirmedi seni,yapıcı eleştiriler geldi genelde.Yaptıgın yama yeterli degil,bir cok eksik var üstüne bir de yaptıgın hata ile italya ligini silmişsin oyundan.Bu durumda herkesin gelip "oo süper" olmus demesini beklemen hayalcilikten baska bişey olmayacaktır.Senin yamanı indirmiş insanlarıda yaptıkları haklı eleştiriden dolayı "sorumsuz" diye nitelendirmen ayrıca bir komik ve saygısızca bir hareket.Bir sorumsuz varsa o da calısmasına gerekli özeni göstermeyen sensin malesef.Umarım bundan sonra daha iyi calısmalara imza atarsın ve özel mesajda belirttiğin SCN'de calısma isteğine ulasırsın...
Konu kapanmıstır