güzel sayılır ama gerçi ben Fenerliyim benim takımla ilgisi yok ama Kiki Musampa M.city de kiralık gözüküyo
he bide Saakarya da Cangele yok ilk bakış da fazla bişey görülmüyo ama baktıkça çok hata çıkıyo rüstü fener de kiralık değil ki
ayrıca arsenal in aldığı 2 genc yetenek yok Vincent van den Berg(Holland) ve John O'Cearuill(ENG-WATFORD)
Aimar Zaragoza ya gitti--tolga seyhan GS de kiralık bunu da mı bilmiyosun--Betis deki Joaquin Valencia da vs vs vs...
kusura bakma ama bu çok acemice olmuş keşke biraz araştırsaydın yaa