o fifanın bir açığı değil ki=) ordan normal bilet fiyatlarını ayarlıyosun kendi stadında oynadığın maçlarda ;) ister düşük yap ister orta ister yüksek.. real madridle oynadığında tabii ki çok kazanacaksın.. stad büyük, daha fazla seyirci alıyo.. klüp büyük, daha fazla seyirci geliyo.. ama küçük takımla oynadığında stad küçük olduğu için daha az kazanıyosun.. taraftarlar da az.. bilet fiyatı ayarlama özelliğini biraz geç farketmişsin sadece =)