Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn
burda olay teknik d. türkce konusuo ancak tercümanı trabzonlu(laz) oldugu için tekrar türkceye cewirio muhahahah :D
">
Ben öyle bir şey göremedim.Şota Türkçe konuşmaya çalışıyor :),tecümanda onu gerçek Türkçe'ye çeviriyor...