Var. Galatasarayın stad üzerinde 49 yıllık üst kullanım hakkı ve storenin oldugu bölgede dahil belli bir tapulu arazisi var. Galatasaray burdaki haklarından vazgeçiyor. Bu arazinin stad+tapulu yerin toplam bedeli 120 milyon dolar...
Seyrantepede ayrıca bizim şu an 120 dönümlük bir üst kullanım hakkımız var. Ve biz başbakanında onayıyla bu haktanda vazgeçtik ve tokiye devrettik tokide bu araziye ki 120 dönümden az bir bölümdü yakalşık 40 dönümüne spro kompleksi yani futbol sahası alışveriş merkezi diğer spor branşları ile ilgili sürekli aktivitelerin olacagı bir stad yapıcak ve stadın hakkını 49 yıllıgına bize vericek
Stadın masrafı 80Milyon dolar tuttu. O zamn geri kalan tutarı Galatasaray M.köyde yapılcak olan inşaadan 5.5lik bir oranla sürekli alıcak.
Ayrıca Fenerbahçe ve Beşiktaş'ıda ilgilendiren bir husus var.
Şu an bu stadlar takımların değil ancak GSYM bunları klüplere devretmeyi planlıyor.
Fenerbahçe stadı bedeli ney Örneğin 80 Milyon dolar Fenerbahçe 70 Milyon dolar mı harcadı aradaki farkı GSYM'ye ödeyerek stadına yani tapusuna kavuşucak
GALATASARAYIN BELEŞ FALAN STAD YAPTIGI YOK.
DİĞER TAKIMLARDA BELEŞE YAPMADI YANİ.
NE GALATASARAYDAN NE TOKİDEN PARA CIKICAK ÇÜNKÜ GS M.KÖYDEN VAZGEÇMİŞTİR.
STAD PROJESİ BU HAFTAİÇİ BÜYÜK İHTİMALLE PAZARTESİ SAAT 3 TEKİ BASIN TOPLANTISIYLA TANITILCAK VE BORUSSİA M. STADI %80 %20 İSE AMSTERDAM ARENANIN V2 ŞEKİLLERİ OLUCAK STADIN ÜSTÜ KAPALI OLUCAK..